images/yasna-300.png

title_660697b69653a16566989961711708086

سایت حرفه ای

 

 

طراحي سايت حرفه اي

با توجه به اينکه آمار استفاده کنندگان اينترنت در ايران رو به افزايش است، اينترنت بستر مناسبي براي برقراري ارتباط و همچنين ارائه خدمات مي باشد. امروزه يکي از نيازهاي اساسي هر واحد کاري، داشتن يک وب سايت حرفه اي مي باشد زيرا به جرات مي توان اظهار داشت که بهترين و سريع ترين راه براي معرفي محصولات و شرکت ها و فعاليت هاي آنان مي باشد. شما مي توانيد با توجه به هدفي که در ذهن خود داريد وب سايتي را طراحي کرده و جهت تحقق اهداف خود گامي متفاوت برداريد. داشتن يک سايت حرفه اي مي تواند باعث رونق کسب و کار هر شخص يا شرکتي شود. وب سايت ها نقش بسيار مهمي در جذب مشتري دارند. اينترنت يک بازار مجازي است که شما نيزبا طراحي سايت حرفه اي سهمي در آن داشته باشيد.

در دنياي امروز داشتن سايت به تنهايي کافي نيست، بلکه سايتي مناسب است که شما را به اهدافي که دنبال مي کنيد برساند. يک سايت خوب و مدرن بايد از نظر سئو، گرافيک، تجربه کاربري، سادگي، معماري اطلاعات، نرخ تبديل، مقياس پذيري، امنيت، سرعت و... مناسب باشد. ما در يسنا وب چيزي فراتر از وب سايت براي شما طراحي ميکنيم. قطعا در نظر گرفتن تمام اين موارد به نحوي که بتواند تا حد ممکن استانداردهاي روز دنيا را رعايت کند و همچنين اهداف سايت را برآورده سازد نيازمند تحليل و بررسي کارشناسان مختلف حوزه ديجيتال مارکتينگ است.

 

چرا طراحي سايت حرفه اي توسط يسنا وب ؟

ممکن است طراحي سايت حرفه اي به نسبت سايت هاي آماه برايتان پر هزينه باشد اما يک سايت اختصاصي نمايانگر منزلت و وجهه کاري شما مي باشد و تاثير مستقيمي در درآمدزائي شما خواهد داشت لذا طراحي سايت را ميتوان با ديد يک سرمايه گذاري نگاه کرد تا هزينه. طراحي و ساخت يک وب سايت حرفه اي فراتر از مراحل برنامه نويسي و طراحي مي باشد.در يک سايت حرفه اي تسلط بر مراحل طراحي باعث سهولت و سرعت بيشتر در انجام پروژه و همچنين افزايش کيفيت نهايي سايت خواهد شد. برخي از ويژگيهاي يک طراحي سايت حرفه اي به صورت زير هستند: • گرافيک جذاب • کاربر پسند • لود سريع صفحات • مقياس پذير باشد • در طول زمان بتواند خودش را با نيازهاي مشتريان و شما منطبق کند • امنيت بالا • محتواي مناسب • انطباق با تمام مرورگرهاي رايج • کاربر را با کمترين کليک به هدفش برساند طراحي وب سايت حرفه اي بر اساس نيازهاي شما و مخاطبين سايتتان معنا پيدا خواهد کرد. يک سايت حرفه اي مهمترين خصوصيتي که مي تواند داشته باشد اين است که بر اساس نياز مخاطبين آن سايت طراحي شود و نيازهاي مخاطبين را برآورده سازد. رعايت اصول سئو و افزايش نرخ تبديل سايت از الزامات يک سايت حرفه اي است. تمام ويژگي هايي که در پاراگراف قبل ذکر شد نهايتا به افزيش نرخ تبديل سايت کمک مي کند. منظور از نرخ تبديل نسبت افرادي که سايت شما را مشاهده کرده اند به افرادي است که از سايت شما خريد مي کنند يا شما را به هدفي که مي خواهيد مي رسانند. بنابراين يک طراح سايت حرفه اي با در نظر گرفتن تمام شرايط فوق و ويژگي هايي مانند سرعت لود شدن سايت، امنيت ، بهينه سازي سايت و سئو و همچنين مباحث مربوط به گرافيک و چيدمات سايت راه حلي را ارائه مي دهد که نهايتا منجر به پيشرفت و نتيجه گرفتن سايت فوق در اينترنت خواهد شد. يسنا وب به عنوان يکي از شرکت هاي پيشرو در زمينه طراحي سايت و سئو اين امکان را براي شما مهيا مي سازد تا در تمام مراحل طراحي سايت نکات لازم براي کسب نتيجه را که برخي از آنها در بخش قبل معرفي گرديد، در سايت خود داشته باشيد. در نهايت يک سايت حرفه اي بايد بتواند با رعايت اصول سئو و بهينه سازي سايت، ترافيک مناسب را به سمت سايت هدايت کند و بتواند افراد را جذب نموده و آنها را بر روي سايت نگه دارد و نهايتا نرخ تبديل کاربر به هدف مناسبي ايجاد کند. شرکت يسنا وب با تجربه مناسبي که در زمينه سئو و ديجيتال مارکتينگ دارد مي تواند بهترين راهکارها را به شما در اين زمينه ارائه دهد.

 

براي موفقيت در اينترنت طراحي سايت به تنهايي کافي نيست

يک سايت خوب و حرفه اي، ابزاري است که مي تواند محتواي شما را به بهترين نحوه ممکن به مخاطب نمايش دهد. در واقع مخاطب نه تنها بايد جذب وب سايت شود، بلکه بايد بتواند به ساده ترين شکل ممکن به محتواي مورد نظر خود دسترسي پيدا کند. همچنين يک سايت مدرن با سرعت مناسب لود مي شود و در مقياس هاي مختلف بازخورد مناسبي از خود نشان مي دهد به عنوان مثال وقتي که کاربر سايت شما را از طريق موبايل نگاه مي کند، يک سايت خوب بهترين حالت چيدمان را به او نمايش مي دهد و کاربر به راحتي مي تواند اطلاعات مورد نظر خود را پيدا کند.

يکي از مهمترين ويژگي هاي سايت هاي طراحي شده توسط يسنا وب اين است که در گوگل نتيجه مناسبي کسب مي کنند و همين موضوع باعث مي شود که ترافيک ورودي سايت افزايش پيدا کند، همانطور که مي دانيد سايتي که بازديد نداشته باشد عملا ارزشي نخواهد داشت. براي کسب اطلاعات بيشتر در اين مورد، مي توانيد به صفحه مربوط به سئو سايت مراجعه نماييد

در نظر داشته باشيد که اگر شما بهترين سايت دنيا را نيز از نظر امکانات داشته باشيد، باز هم به تنهايي براي موفقيت کافي نخواهد بود و شما بايد بتوانيد محتواي مناسب و حرفه اي در آن قرار دهيد تا از طريق محتوا مخاطب خود را جذب نماييد. کارشناسان يسنا وب پس از طراحي سايت نيز در کنار شما خواهند بود و شما را در تمام مسير راهنمايي مي کنند و حتي در طول زمان با تغييراتي که در نيازهاي مخاطب و روند جستجوي جامعه بوجود مي آيد به شما مشاوره لازم را خواهند داد تا بتوانيد خود را بروز کنيد. در نظر داشته باشيد که يک سايت حرفه اي مانند يک موجود زنده مي ماند و در طول زمان در حال تغيير است و بنابراين طراحي سايت هرگز نقطه پاياني نخواهد داشت و شرکتي براي يک کار حرفه اي مناسب است که بتواند در تمام مسير در کنار مشتري باشد و به غير از مسائل مرتبط با طراحي سايت در زمينه هاي مربوط به ديجيتال مارکتينگ نيز در کنار مشتري باشد. يسنا وب با تخصصي که در زمينه طراحي سايت، بازاريابي اينترنتي و سئو سايت دارد، در تمام مسير مي تواند در کنار شما باشد. همچنين کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره به شما در اين زمينه خواهند بود.

 

در يک سايت حرفه اي نرخ تبديل مهم تر است يا سئو ؟

قبل از اينکه به اين سوال پاسخ بدهيم، بهتر است تعريفي از فرآيند فروش و برندسازي در اينترنت داشته باشيم، در محيط اينترنت هر رسانه اي بايد سه مرحله را طي کند: 1. ايجاد ترافيک هدفمند و بالابردن بازديد سايت (که معمولا از طريق سئو و تبليغات در گوگل بالاترين بازدهي را مي توان در اين زمينه ايجاد کرد) 2. نگهداري کاربر در سايت و علاقمند کردن او به دنبال کردن مطالب سايت، بازديد صفحات و مراجعه مجدد به آن 3. تبديل کاربر علاقمند به مشتري (يا هدف) هر وب سايت اينترنتي که اين سه مرحله را طي کند، به يک سايت حرفه اي تبديل خواهد شد و مي تواند براي صاحبان کسب و کار خود سود ايجاد کند. سئو و بهينه سازي سايت از اين جهت حائز اهميت است که در مرحله اول مي تواند بيشترين کاربر هدفمند را به سمت سايت شما هدايت کند و اين کار را در حالتي انجام مي دهد که به صرفه ترين نتيجه را در بر خواهد داشت. بنابراين با استفاده از علم سئو مي توانيم افرادي را به سمت سايت خود هدايت کنيم که به دنبال خريد محصول يا خدمات ما هستند و اين موضوع مي تواند تاثير بالايي در فروش ما داشته باشد. يکي از مهمترين عوامل کسب نتيجه در موتورهاي جستجو و گوگل، طراحي سايت با رعايت اصول و فاکتورهايي است که در سئو تاثير گذارند و اين کار را معمولا شرکت هايي مي توانند انجام دهند که به اصول سئو مسلط هستند. درست است که سئو اهميت بالايي در موفقيت سايت دارد، اما به تنهايي کافي نيست و يک سايت موفق بايد دو مرحله ديگر را نيز طي کند. براي نگهداري کاربر در سايت موارد زيادي دخيل هستند که برخي از آنها عبارتند از: • گرافيک مناسب: ساده و جذاب • سرعت لود مناسب • محتواي مفيد و کاربردي • چيدمان مناسب و راحت اطلاعات کاربردي مانند شماره تلفن، صفحات درباره ما و تماس با ما • ارائه پارامترهاي محتوايي که اعتماد کاربر را جلب کند (گواهينامه ها، رضايت نامه ها، نظرات مشتريان و...) • و ... بهينه سازي نرخ تبديل يا CRO که مخفف عبارت Conversion Rate Optimization است، علمي است که به افزايش نرخ تبديل کاربر به هدف مي پردازد. در بهينه سازي نرخ تبديل مواردي مانند نحوه تفکر کاربر و پاسخ دادن به سوالات ذهني او در اولويت قرار دارند و به همين جهت براي بدست آوردن نکاتي که کاربر به آنها فکرميکند نياز است که آزمايش هاي مختلفي صورت پذيرد و نهايتا چيدمان سايت و محتوايي که به کاربر ارائه مي شود، بر اساس نيازهاي او باشد. در واقع بهينه سازي نرخ تبديل مرحله سوم براي نتيجه گرفتن سايت است و سئو به مرحله اول مي پردازد. در پاسخ به سوال فوق بايد گفت که هم سئو از اهميت بالايي برخوردار است و هم بهينه سازي نرخ تبديل و هر دو مکمل يکديگر هستند و در هر سه مرحله از فرآيند بازاريابي ديجيتال، طراحي سايت مناسب از اهميت بالايي برخوردار است.

 

ما در يسنا وب فقط براي شما يک سايت طراحي نميکنيم

توجه داشته باشيد که طراحي سايت حرفه اي شامل طراحي اختصاصي وب سايت و استخراج تمام نيازهاي مخاطب است. يک طراح سايت حرفه اي بر اساس نيازهاي مخاطب و امکاناتي که براي سايت لازم است طرح را آماده خواهد کرد و يک سايت موفق بايد مراحل زير را طي کند: • آوردن بيننده هدفمند به سايت (عمدتا از طريق گوگل و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل) • حفظ بيننده در سايت (با استفاده از سرعت مناسب، گرافيک جذاب و محتواي مفيد) • تبديل بيننده به مشتري (بااستفاده از تکنيکهاي بهينه سازي نرخ تبديل) کارشناسان ما تنها يک سايت براي شما طراحي نميکنند، بلکه مدل کسب و کار شما را طراحي ميکنند و نهايتا باعث موفقيت شما در بازار اينترنت خواهند بود. مشتريان موفق ما در زمينه هاي کاري مختلف نشانگر همين امر است. تخصص مناسبي که شرکت ما در زمينه بهينه سازي سايت و سئو دارد کمک بسيار زيادي به اين موضوع خواهد کرد. تخصص ما تنها طراحي سايت نيست، سئو و بهينه سازي سايت و همچنين افزايش نرخ تبديل از ويژگي هاي بارز سايت هاي طراحي شده توسط ماست و ما ميتوانيم موفقيت شما در اينترنت را تضمين کنيم.