images/yasna-300.png

title_66059e5aa27ea1061906761711644250

سایت شرکتی

 

 

طراحي سايت شرکتي

امروزه بسياري از افراد براي يافتن کالا و خدمات مورد نياز خود از طريق اينترنت اقدام به جستجو و دريافت اطلاعات مي کنند. بديهي است که اگر شرکت شما يک وب سايت مناسب داشته باشد و از طريق آن اقدام به معرفي خدمات و محصولات خود نماييد بسياري از مشتريان بالقوه از طريق آن وب سايت با شما آشنا شده و با شما تماس خواهند گرفت. علاوه بر اين يک سايت شرکتي مي تواند براي شما مشتريان وفادار ايجاد کند.اينگونه که اگر در سايت گرافيکي جذاب داشته باشيد و يا خدماتي را ارئه کنيد که نياز مشتريان را تامين مي کند،مي توانيد به دفعات مشتريان خود را به سايت کشانده و آنها را از جديدترين محصولا و خدمات خود مطلع نماييد.

 

چگونه يک سايت شرکتي موفق داشته باشيم؟

وب سايت هاي شرکتي با اهداف مختلفي طراحي مي شوند که به طور ساده مي توان به مواردي مانند طراحي سايت شرکتي با هدف ايجاد کاتالوگ آنلاين، طراحي سايت با هدف خدمات رساني به مشتريان و ارائه سرويس هاي 24 ساعته و همچنين طراحي سايت شرکتي با هدف ايجاد وفاداري در مشتريان و ايجاد سرويس هايي مانند باشگاه مشتريان، سيستم هاي پشتيباني و ... اشاره کرد. در گذشته بسياري از مديران شرکت ها بر اين تصور بودند که صرف طراحي سايت شرکتي براي آنها کفايت خواهد کرد و اين موضوع باعث خواهد شد که در بازار اينترنتي حضور داشته باشند، اما امروزه مديران آگاه مي دانند که داشتن وب سايت به تنهايي کافي نيست و يک سايت معمولي و ساده هيچ کمکي به رشد کسب و کار آنها و توسعه برند شرکت نمي کند. از آنجا که صرف داشتن يک وب سايت ساده در اينترنت تاثير بسزايي بر شرايط کسب و کار نمي گذارد، براي مشاهده اين تاثير احتياج به کار کارشناسي شده و مشورت با کارشناسان اين امر ضروري است. نهايتا شرکت هايي در بازار اينترنتي موفق خواهند بود که با تصميمات هوشمندانه و درست بتوانند ابزارهاي مناسبي براي خود ايجاد کنند و بهترين استفاده را از ابزارهايي که دارند ببرند. امروزه در دنياي اقتصاد ، تبليغات کارا و موثر حرف اول را براي بقاي يک شرکت مي زند. از اين رو داشتن يک وب سايت کارآمد و توانا در امر اطلاع رساني و معرفي شرکت در قدرتمند ترين مقوله ارتباط جمعي اينترنت، نياز اساسي براي ادامه کار و حيات يک شرکت است.

 

يسنا وب چگونه به اين نيازها پاسخ داده است

يسنا وب به عنوان يکي از شرکت هاي موفق در حوزه طراحي سايت هاي شرکتي و بازاريابي اينترنتي با ارائه راهکارهاي مناسب در اين زمينه به مشتريان خود کمک مي کند تا بتوانند در بازار هدفي که دارند بهترين نتيجه را از اينترنت کسب کنند. يکي از خدمات يسنا وب ، ارتقا رتبه سايت در گوگل به ازا کلمات کليدي خاص که معرف فعاليت شرکت شما است مي باشد. شما با ارتقا رتبه سايت خود مي توانيد خدمات خود را به مشتريان هدفمند که در حال جستجوي فروشنده مناسب هستند معرفي نماييد. در واقع اگر شما بتوانيد مشتريان بالقوه اي را که به دنبال خريد محصولات و خدمات شما هستند به سمت سايت خود هدايت کنيد و در وب سايت خود پيشنهاد جذابي براي آنها داشته باشيد، فروش شرکت خود از طريق اينترنت را افزايش خواهيد داد. اگر شما وب سايت بسيار جذابي داشته باشيد که محصولات و يا خدمات آن مي تواند نياز مشتري شما را برطرف سازد، اما نتوانيد وب سيات خود را به مشتريان معرفي نماييد در عمل گويي هيچ وب سايتي طراحي نشده است.بنابراين شناساندن وب سايت به کاربران يکي از ارکان مهم بعد از طراحي سايت محسوب مي شود که از دو طريق قابل انجام است.روش اول سئو سايت و روش دوم ساير روش هاي بازاريابي اينترنتي يا همان ديجيتال ماکرتينگ. نمونه کارهاي سئو در شرکت يسنا وب گوياي اين مطلب است که ما همواره استانداردسازي سايت را در اولويت طراحي سايت قرار داده ايم.

از ديگر مشخصات فني طراحي سايت شرکتي در يسنا وب مي توان به موارد زير اشاره کرد : • طراحي قالب اختصاصي براي سايت هاي شرکتي مطابق با زمينه کاري • طراحي گرافيکي طبق نظر کارفرما • طراحي به صورت دايناميک (امکان به روز نمودن محتوا توسط مديريت سايت ) • طراحي با استفاده از زبان mvc ASP.net • طراحي سايت به صورت واکنشگرا ( Responsive)